Korzystaj jako użytkownik: Zaloguj
gość_z8p
Zarejestruj
Ale doyebaliście celasy brudasów i pasożytów gronowskich. Szacun. Nigdy nie myślałem, że będę obracał w godzinę. Brawo dla Was 👏!!!
gość_uoz jak nauczysz się ortografi, to może będziesz ,,woził,,
gość_e8s jak bym wiuzl faje to moge stac nawet 10 godz aby przejechac,wiec nie narzekaj
Zgubiłem na granicy dowód rejestracyjny jak by ktoś znalazł prosze o kontakt 668844369 nos 05875
Stoje juz 4 h masakra
Nic nie pracuja
Jednak dobrze ktos pisal ze kolejka podwojna do kamer.Tragedia
Telewizor pozdrawia gkw wszystkich turystów z wizami byznes
Masakra.Jaka kolejka stania na 8 h
Dziękuję
Vw Pasaten, lepszy, niż ten co był, na kerzynianki
Grubas , śmierdziuch
BMW X3 GKW
kto ma dzień odpiszcie
Kolejka juz prawie podwojna do kamer.Masakra!!!!
Ty tez ja miałeś niezle się sypie a jak jeździ na koniu dobrze
Kto ma dzień
Vnd dobrze gadasz a6 gkw m.in to jego układ
Ale pani ładna z X3 GKW była dobra na siedzieniu w BMW nie zła jest nawet niedroga
siema. simierdzielu. jak tam twuj bebzun. dalej simierdzisz jak skunks. ale sokoli zwrok masz i filujesz na paczkologie. brudasie
Śmierdziuch kanałuje
gość_h3y bekniesz nierobie za hejt
Nic nie pracuja
Jak pusto.Zaczyna robic sie kolejeczka prawie do kamer
Przestańcie małolaty pisać głupoty jest pusto żadnych kolejek 1,30 i obracasz
Nic nie pracuja
Zgubiłem na granicy dowód rejestracyjny jak by ktoś znalazł prosze o kontakt 668844369 nos 05875
Co tu sie dzieje????
Znalazł
Zrobiłem na granicy dowód rejestracja ja by ktoś znalazłeś prosze o kontakt 668844369 nos 05875
a co to pierwszy raz system zmieniają bezmózgi]
To bedzie znowu sajgon po 15 na karteczki stania do nocy
no i co??
No wlasnie co z tym systemem.Wopki powiadaja ze od15 zmiana systemu?
gość_ll5 żal mi ciebie
Dzis od 14 maja system zmieniac.Ale kolejeczki to beda.
Taka zmiana.Juz zaczynaja sie kolejki a po poludniu na 10 h stania
gość_n9x a fajne ,te laski?
a czemu to dziś będą takie kolejki ???
gość_h52
I juz pomalu sie zaczyna.Dzis to kolejki beda na 8 h stania po poludniu
obstawione kanaly polakami 2 vw t4 passaty I toyoty
ciemny passat nbr pakuje 4 laski
Dzisiaj to beda kolejki.Masakra
gość_24g jestes szmata ze sie tak udzielasz a moze ruskim dupe lizesz
ooo kolejka ostra jazda na pasach
NBR i NE faja pakowana audi A 6 i A 3
to jest GKW układ tak to widać
gumis ma nocke !
GKW pakują faje